Napíšte nám: info@naradihornig.cz

Vyberte jazyk

Potrebujete poradiť? +420 481 54 30 54

Nezabudli ste na niečo?

Nákupný košík

zavrieť

V košíku nemáte žiadny tovar.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Vieme, že môžu vzniknúť nepríjemné situácie, kedy budete potrebovať tovar vrátiť, vymeniť alebo opraviť. Aj v takom prípade sme tu pre Vás a radi Vám s riešením vzniknutých problémov pomôžeme! Neváhajte sa na nás obrátiť.

Informácie o servise a reklamačnom konaní:

Miesto pre zasielanie reklamačných balíkov:

  • Nářadí Hornig s.r.o.
    Čsl. Legií 1263
    514 01 Jilemnice
    Česká republika

Na stiahnutie:

Reklamačný poriadok Nářadí Hornig s.r.o.

Nižšie sa nachádza výťah najdôležitejších spôsobov reklamácie a vrátenia tovaru ako výklad k našim Obchodným podmienkam,

  1. Kupujúci je po nákupe povinný dodaný tovar si bez zbytočného odkladu prezrieť a predávajúceho neodkladne informovať o zistených závadách. Oznámenie o zistených závadách musí kupujúci urobiť písomne (e mailom) najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené závady a dokumentáciu zistených závad (fotografie).
  2. K reklamácii je nutné predložiť kópiu nákupného dokladu tovaru, ktorého závady sú reklamované.
  3. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škody z neodborného používania produktov, rovnako ako škody spôsobené nesprávnou manipuláciou. Na závady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
  4. Predávajúci sa zaväzuje informovať zákazníka o spôsobe vybavenia reklamácie najneskôr do troch dní od obdržania reklamácie, a to elektronickou formou pomocou e mailu uvedeného v reklamovanej zásielke alebo v pôvodnej objednávke.

Storno objednávky

Keď ste z akéhokoľvek dôvodu stratili záujem o objednaný tovar, dajte nám to prosím vedieť čo najskôr. Môžete využiť on line chat, e-mail alebo telefón +420 481 54 30 54. Rozhodne sa na Vás nebudeme hnevať, naopak ďakujeme.

Keď objednávka už bola odoslaná, oznámte doručujúcemu vodičovi, že tovar nechcete prevziať. Takto nám tovar bude najrýchlejšie vrátený.

Zmena adresy odberateľa v hlavičke faktúry

Keď žiadate o zmenu odberateľa na faktúre, zašlite prosím vyplnený formulár žiadosti o zmenu odberateľa na faktúre e‑mailom na adresu: info@naradihornig.cz. Odberateľa na faktúre môžete zmeniť najneskôr do 14. dňa nasledujúceho mesiaca od dátumu vystavenia faktúry.

Zmena odberateľa je možná iba z konkrétneho odberateľa na iného, pričom na žiadosti obidvaja podpisom potvrdzujú svoj súhlas s touto zmenou. Upozorňujeme, že v prípade že formulár nebude riadne a úplne vyplnený, Vaša žiadosť nemôže byť kladne vybavená. Ďakujeme za pochopenie.

Vrátenie tovaru v zákonnej lehote + vrátenie do 30 dní

Z ustanovenia (českého) Občanského zákoníku § 53 odst. 7 má koncový spotrebiteľ nárok na vrátenie tovaru v lehote 14 dní od prevzatia výrobku, a to bez udania dôvodu. V tomto prípade musí byť tovar nepoužívaný a v pôvodnom obale. V prípade, že tovar nebude dodaný kompletný (a to vrátane všetkého dodávaného príslušenstva) v originálnom obale, máme právo si účtovať náklady vzniknuté s uvedením takého tovaru do pôvodného stavu.

Z § 1832 odst. 2 Občanského zákoníku vyplýva, že keď si spotrebiteľ vybral iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý ponúkame v čase objednania, máme právo vrátiť spotrebiteľovi náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.

Vrátený tovar pošlite balíkom na našu adresu. Do balíka prosím priložte list papiera so svojím menom a číslom bankového účtu (IBAN), kam máme poukázať peniaze za vrátený tovar. Po prijatí a kontrole vráteného tovaru vystavíme dobropis, ktorý Vám zašleme na potvrdenie. Po spätnom prijatí  potvrdeného dobropisu poukážeme peniaze späť na Váš účet. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní od odstúpenia od zmluvy, pokiaľ v tejto dobe dôjde k splneniu vyššie uvedených náležitostí.

Ako vzor prikladaného listu môžete využiť vzor nižšie.

Dobropisujeme sumu za tovar a poštovné, ktorým sme dodali tovar k Vám. Nekompenzujeme náklady vzniknuté pri vrátení tovaru. V tomto prípade sa riadime stanoviskom Českej obchodnej inšpekcie, ktoré si v plnom znení môžete prečítať v spotrebiteľskom sprievodcovi: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/.

Poškodená zásielka

Keď Vám doručia zásielku evidentne poškodenú prepravou, reklamáciu vždy rieši prepravná služba. Najlepšie je kontrolovať dodané zásielky ihneď pri preberaní. V takom prípade je nutné pri prevzatí alebo bezodkladne (ideálne do jedného pracovného dňa) nahlásiť reklamáciu prevádzkovateľovi prepravnej služby. S doručovateľom v takom prípade vypíšete reklamačný protokol. Tiež je vhodné zadokumentovať poškodenie zásielky, a to ideálne fotografiami.  

Nehlásenú a nedokumentovanú poškodenú zásielku nie je možné z našej strany uznať ako platnú reklamáciu. Túto reklamáciu uznáva a rozhoduje o nej vždy prepravca! Zároveň nikdy nemôžeme preberať zodpovednosť za službu tretej strany, akou je práve preprava. Ďakujeme za pochopenie.

Nekompletná zásielka

Nedoručili Vám tovar z objednávky kompletný? Prosím kontaktujte nás pomocou vyššie uvedených kontaktných spôsobov. V čo najkratšom čase prekontrolujeme stav balenia Vašej zásielky a vyriešime reklamáciu.

Závadný výrobok v záručnej lehote

Keď sa Vám pokazí výrobok od nás v uvádzanej záručnej dobe (kvôli výrobnej závade alebo počas bežného používania), máte nárok na reklamáciu takého výrobku. Štandardná doba na vybavenie reklamácie je 30 dní a riadi sa ustanoveniami Obchodných podmienok v súlade s aktuálnym Občanským zákoníkem (ČR).

Nechceme Vám spôsobovať problémy s reklamáciou, preto sa môžete spoľahnúť, že ju vybavíme v najkratšom možnom čase a pre Vás čo najvýhodnejšie.

Závadný tovar, na ktorý sa vzťahuje záručná lehota, zašlite buď k nám (kontakt vyššie) alebo priamo do autorizovaného servisného strediska, ktorých zoznam nájdete na našom webe. V prípade kladne vybavenej reklamácie má zákazník právo na refundáciu nákladov na zaslanie vadného výrobku k nám alebo do servisného strediska.

Pozáručný servis

K nami predávanému sortimentu zaisťujeme tiež pozáručný servis vlastnými silami a pomocou zmluvných partnerov. V prípade, že potrebujete radu alebo servisný zásah, sa na nás neváhajte obrátiť.

Odstúpenie od zmluvy

Nižšie uvedený vzor si môžete stiahnuť tiež elektronicky.

František Kupujúci
U zákazníka 3
123 45 Konzumentov
frantisek@kupujuci.sk
tel.: 123456789

Nářadí Hornig s.r.o.
Čsl. Legií 1263
514 01 Jilemnice
info@naradihornig.cz
tel.: 481 54 30 54


V ......................................... dňa .........................................

Vec: Odstúpenie od zmluvy podľa § 53 Občanského zákoníku (ČR)

Vo Vašom internetovom obchode som si objednal ......................................... v hodnote ......................................... EUR, vrátane DPH. Tovar som od Vás obdržal dňa .........................................

s faktúrou číslo  .........................................

Na základe § 53 zákona Českej republiky č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník využívam svoje zákonné právo a odstupujem od uzatvorenej kúpnej zmluvy týkajúcej sa vyššie uvedeného tovaru. Zakúpený tovar Vám vraciam spolu s týmto listom.

Zaplatenú sumu prosím vráťte v zákonnej 30-dňovej lehote na bankový účet číslo (IBAN): ................................................................. alebo

Vrátený tovar prosím vymeňte za:

 Kód tovaru  Názov tovaru  Počet kusov
     
     
     


S pozdravom


..................................................................................
František Kupujúci

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a žiadna akcia ani novinka Vám neutečie

Vyberte jazyk

Prihlásenie

Zabudnuté heslo.